Tuesday, November 6, 2018

BBM3410: Matang ke aku? Hm

Rasa macam sekejap je masa berlalu. Dulu kita sama-sama tak matang. Umur je makin meningkat tapi perangai macam budak-budak. Sampaikan family cakap macam budak terencat akal 😭 Kekadang aku fikir gak aku yang tak normal ke atau orang yang cakap tu tak normal.👻😭🤔
.
Tapi tu dulu. Bila kita semua bujang hehe. Sekarang dah lain nak cakap matang tu tak lah matang tapi perangai budak-budak tu makin menjadi-jadi gilanya. 😭 Tapi aku sorang jelaa. Memandangkan kakak aku yang paling rapat dengan aku dah kawin Mac lalu. Happy? Entahlah sebab kekadang aku rasa kehilangan. Tapi tu dulu. Sekarang aku boleh terima yang dia dah bersuami. 😭 Nama je ada suami tapi bila jumpa aku perangai sama je hahaha 😑😑
.
Nak buat perangai gila-gila dengan adik bongsu aku? Memang tak lah sebab perangai dia mengalahkan kak long 😌 Sebabtu orang ingat aku bongsu dan dia kakak aku ahahaha lek dik gurau-gurau 😚 Tapi hakikatnya memang macam tu lah memang orang ingat aku adik dia 😭👻
.
Jadi sekarang ni bila nak buat perangai gila-gila terpaksa buat sorang sebab xdok geng 😢 Tapi takpe nasib mak aku layankan je perangai aku ahahaha 😂😅
.
Doakan supaya suatu hari nanti aku akan matang jadi bolehlah kawin kan? ahahaha k gurau. -.-




Ni masa dia tunang tahun lepas haa happy lah tu tinggalkan aku -,-




Acah ayu je semua padahal ganas ahahaha




Ni masa dia kawin Mac lalu, perasaan tu tak tahulah happy ke sedih ;(

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)