Monday, November 12, 2018

BBM3410: Terliur kettew? πŸ˜‹

Mesti ‘roomate’ aku happy, yelah dari sem 1 sampai sem 7 aku tak penah bawak keropok lekor balik kolej πŸ˜‚ Dah sem 7 ni baru terbuka hati nak bawak keropok lekor ahahaha πŸ˜‚
.
Fuhhh bukan main sedap lagi ‘roomate’ aku cakap. Aku tak tahulah sebab lapar ke atau sebab memamg sedap πŸ˜…πŸ˜‚ Yang pastinya dorang makan rakus gila macam tak makan sebulan. Termasuklah aku πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
Agaknya memang sedaplah tu kan? πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹ Rasanya orang yang tak pernah makan kena try makan kot sebab bila dah makan pasti nak lagi πŸ˜œπŸ˜‹
.
Makan keropok lekor ni sambil hujan lepastu mkn panas-panas fuhhh! Nikmat gila! πŸ˜‹
.
Eh dan dan pula masa makan keropok lekor teringat tugasan kat twitter ahahaha 😭
.
Orang cakap sambil menyelam minum air jadi sambil makan keropok lekor tu tweet lah kan bagi jeles kat semua orang ahahaha πŸ˜œπŸ‘»
.
Prof nak rasa? Saya boleh bawa dari Teganu hehe mesti Prof makan tak benti nanti sebab sedap ngat ngat πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
.
Siapa yang nak keropok lekor tu meh ler mai Ganu boh! ♥😍



Guna 'rice cooker' je mampu πŸ˜‚


Sedap sangat πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹



Nak ke?


Sambil-sambil tu apa lagi, lupa nak reply komen Prof haritu. Jadi sambil makan kepok leko panah-panah ni saya reply lah komen Prof tu.πŸ˜‹Hehe terima kasih Prof atas komen yang berharga itu. 😒♥
.
InsyaAllah saya akan jaga mak saya macam saya jaga nyawa saya sendiri :’)😒♥😍



:’)😒♥😍



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)