Tuesday, November 6, 2018

BBM3410: Okay? Okay

Tak stress pun saya okay je bila waktu cuti pun Prof still bagi tugasan. Simple je kot ambil gambar tangan buat simbol 👌🏼 lepastu upload dalam instagram masing-masing. Semudah Abc bukan? Hehe
.
Tapi tu lah Prof bila cuti ni saya tak tengok sangat fon dan saya pasti kawan-kawan saya yang lain pun macam tu 🙈 Tapi demi nak cuti kan hehe saya selalu tengok fon nak tahu perkembangan cuti hari isnin tu jadi ke tak 😭
.
Prof ni sweet lah, nak gtau hari Isnin tu cuti pun sanggup update blog demi kami semua hehe sata baca blog sambil gelak guling-guling tau. Tipu je gelak malu-malu je hehe 😜 Apa-apa pun terima kasih Prof sebab bagi cuti lebih hehe.
.
Tapi untuk pengetahuan Prof, group Whatsapp kelas saya kecoh sangat Prof sebab tugasan Prof tu. Sebab sorang pelajar tak pun tapi tak tahu indentitinya siapa. Aneh bukan? Dan dan pula waktu Prof nak tahu sebelum 8PM tu dah cukup 80 orang pelajar post 😂😂😂
.
Cuti-cuti pun saya sentiasa ingat tugasan Prof tapi tu lah ingat je buat tu tak pun maaf Prof 😭




Comel kan Prof saya ni? Jarang saya dapat tugasan macam ni hehe :P 



Cuti lebih? Sah-sah lah terlebih Okay hahaha



Komen dan Like yang paling berharga hiks



Gigihkan kawan-kawan saya ni nak cuti lebih hahaha

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)