Tuesday, November 6, 2018

BBM3410: Confirm aku femes lepasni haha!

Hm sejujurnya masa mula-mula masuk kelas Prof dulu rasa macam berat je subjek ni. Macam payah je. Macam beban je. Tapi bila dah berminggu-minggu bersama Prof cewah sweet plak hehe tapi bila dah kenal Prof macam mana rasa macam masuk kelas maharajalawak. Masuk kelas je kalau tak gelak tak sah best giler weh 😭😭
.
Ni malas ni bila dah suka tu tiba-tiba pula dah last sem nanti macam mana saya nak jumpa Prof lagi? 🤔 Perlu ke saya sambung Master bawah seliaan Prof? Ehehehe
.
Hm sem ni saya rasa macam saya ambil subjek IT sebab banyak belajar berkenaan dengan IT. Sampai semua laman sosial kena guna untuk tugasan. Saya tak kisah pun boleh turut femes macam Prof kan? Hehehe
.
Tugasan Prof yang paling best setakat ni ialah kena buat video ‘one shot’. Bagi saya dengan adanya tugasan ni saya boleh ‘release stress’ sebab santai je hehe.
.
Tapi Prof 😢 Satu je kenapa Prof bagi tugasan ni sebelum cuti midsem dan buka cuti midsem terus kena bentang? Terus kelam kabut saya dan ahli group bincang pasal tugasan Prof yang ni hahaha 😂
.
Keseluruhan saya suka dengan tugasan Prof yang ni hehehe yang penting komitmen dan kerjasama ahli kumpulan tu sangat perlu kan Prof?
.
Nanti Prof like dan komen lah video kumpulan saya tu kat YouTube Prof nak juga femes sekali sekala 👻👻
.
Saja nak share ni link video kumpulan kami hehe https://youtu.be/MnJ3oHNInwo





Mawar Produksi ;)



Haa ni lah ahli kumpulan saya Prof hehe 



Banyak kali shoot pening dah nak pilih mana satu ahahah



Kasi can lah selfie dulu :P



Banyak dugaan tapi kami tetap enjoy ;)


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)