Saturday, November 10, 2018

BBM3410: Demi Hada Labo 😭😍

Haaa takde kelas kan. Apa lagi ronda-ronda The Mines jelaa mampu hahaha πŸ˜‚
.
Macam biasa ler kelas Jumaat takde jadi masa ni lah nak beli barang ke makan sedap sedap ke πŸ˜‹
.
Point utama nak beli The Mines sebab nak beli produk Hada Labo je 😭 Muka rosak sikit sebab salah pakai produk jadi nak lah cuba Hada Labo ni plak hehe
.
Tapi malangnya, dari Terengganu ke Selangor ni haaa duk cari Hada Labo tetap takde 😭 memang semua orang pakai Hada Labo ke apa sampai stok habis πŸ˜‘ pergi Guardian takde Watson’s pun takde 😭
.
Tapi, mungkin rezeki aku kan. Last tempat aku pergi masa kat Watson’s The Mines akhirnya aku jumpa ‘set trial’ Hada Labo 😍😍😍 Tinggal satu je wehhhh aku apa lagi cepat-cepat ambil hahahaha rezeki aku kan? 😍
.
Semoga kulit muka saya ni peloles macam Prof 😍Nak juga cantik dan berseri macan Prof saya hehehe πŸ™†πŸΌ‍♀😍




Point utama pegi The Mines 😍



Bukan selalu dating dengan mek Klate πŸ˜‹



Ni point kedua pegi The Mines hahaha πŸ˜‹



Ni haa The Mines tu lama gila tak pegi sejak ada IOI hehe 😜

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)