Monday, November 12, 2018

BBM3410: Fuhh nasib Prof suka kat Syinta Gila ni 😍

Fuhhh! Tak sia-sia praktis utk video One Shot πŸ˜‚ Punya susah nak set masa nak praktis nak shoot sebab jadual tak sama kan dengan ahli kumpulan lain 😭
.
Tapiiiii! Mungkin sebab kesungguhan dan komitmen ahli kumpulan dalam tugasan ni kita berjaya hasilkan video yang terbaik 😍
.
Sebenarnya excited nak present video One Shot ni sebab yelah dah banyak kali praktis banyak kali shoot mestilah nak tahu apa komen Prof kan πŸ€”
.
Tak sangka kumpulan kami antara kumpulan yang menghasilkan video One Shot yang menarik πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
Bukan senang Prof nak puji πŸ‘» Tapi bila dah dapat pujian tu rasa macam semangat pulok nak buat tugasan yang seterusnya πŸ˜‹
.
Harap kumpulan saya konsisten lah jadi kumpulan   yang terbaik untuk tugasan yang seterusnya. πŸ’ͺπŸΌπŸ€™πŸΌ
.
Bukan nak bangga tapi terlalu bangga hahahah (tiru style Prof 😜) sebab jadi contoh kepada kumpulan yang lain 😊
.
Bagi saya semua kumpulan hasilkan video yang menarik dengan idea dan kreativiti masing-masing πŸ€—
.
Ayuhhh fikir untuk tugasan yang seterusnya pula πŸ’ͺ🏼
.
Terima kasih Prof atas pujian tu akanku kenang sampai bila-bila 😍♥
.
Ohya Prof! Mak saya tahu saya buat tugasan video ni saya excited sangat sampai saya Whatsapp dia gtau yang Prof puji kumpulan saya πŸ™ˆπŸ˜‹♥
.
Mestilah mak saya pun bangga ♥😍



    Khusyuknya Prof  😜



Terima kasih semua sebab beri perhatian kat Syinta Gila πŸ˜‚


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)