Wednesday, October 17, 2018

BBM3410: Geng bujang Kharmaz uolss ;)

Rindu. Rindu pada mak dan adik-adik. Eh silap. Rindu kat mak je adik-adik tak pun. Selalu je gaduh hahaha tapi tu normal lah kan? Adik-adik aku ni biasalah bila aku balik selalu cari pasal gaduh tapi bila aku dah balik kolej eh duk ws aku tanya bila plak nak balik rumah pehal hahahaha. Tapi hakikatnya aku yang selalu cari pasal hahahah.Sebenarnya aku ni seorang yang bising bila kat rumah seorang penghibur jadi bila aku dah takde sunyilah rumah tu ye dok? hahaha sabar ye adik-adikku sayang minggu depan gue balik jangan lupa hamparkan karpet merah ye depan rumah hehehe. Sebenarnya dah tak boleh duduk lama kat kolej ni sebab dah rindu gila kat mak :') Rindu masakan mak lebih-lebih lagi hehe.

Rindu adik-adik jelaa memandangkan kakak abang semua dah kahwin sibuk dengan kerja anak masing-masing. Nasib aku tak kahwin lagi boleh duk santai-santai rilek gittew hahaha :D


Rindu yang tengah je :')



Pilih ler nak yang mana? hahaha


Rindu :')




2 comments:

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)