Wednesday, October 10, 2018

BBM3410: Dilema lagi dan lagi

Hello uolss apa khabar tu hehe. Pada ruang blog saya kalini saya nak kongsi berkenaan dengan melanjutkan pelajaran. Sebenarnya, saya keliru sekarang ni :( Saya berhasrat lepas habis degree ni terus nak sambung Master. Tapi, nak sambung Master bukan senang. Hati kena kental sis :( Saya pernah berbincang dengan keluarga berkenaan dengan hasrat saya ni tapi keluarga saya kurang setuju untuk saya sambung Master. ;( Mereka sarankan habis belajar terus kerja. Hm saya betul-betul dilema sama ada ikut kemahuan keluarga atau ikut kata hati :( Saya berkongsi cerita ni untuk minta pendapat awak semua. Macam mana ye awak semua boleh share? :(










Keliru dengan diri sendiri :')

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)