Tuesday, October 2, 2018

BBM3410: Jalan-jalan lagi yesss!

Hai semua buat apa tu? Tak keluar jalan-jalan ke hihi. Macam biasa saya ni pantang ada masa lapang terus rancang pergi jalan-jalan. Saya ni suka jalan-jalan tak kiralah tempat dekat je jauh ke asalkan boleh tenangkan fikiran. Minggu lepas saya dan kawan-kawan keluar pergi IKEA Cheras je semata-mata untuk makan dan sambil-sambil tu saya siapkan tugasan yang Prof bagi. Alaaa tugasan Potrait, Over the shoulder semua tu lah hehe sebab tak siap lagi. Gigihkan saya? hihi. Tapi sebab utama pergi sana untuk jalan-jalan sambil makan je sebab dua tu hobi saya. Bagi saya, pergi jalan-jalan dan makan boleh menggembira diri saya hehe. Awak pula bagaimana? Kalau serabut buat apa je hehe.














      Salah satu hobi saya ialah makan yum yum!

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)