Wednesday, October 10, 2018

BBM3410: Makan selagi boleh ;)

Hai semua apa khabar sihat ke tu? Hm pada kalini saya nak kongsi pasal makanan je hehe. Saya tahu orang yang baca blog saya mesti suka makan kan? Haha samalah dengan saya. Makanan merupakan salah satu ubat bagi saya hehe. Saya suka makan dan suka mencuba makanan yang baru. Bagi saya dengan hanya makan saya boleh kurangkan tekanan jiwa dari menyiapkan tugasan dan PITA haha. Makanan yang pedas merupakan salah satu makanan gemaran saya. Saya memang kuat makan. Dulu-dulu kalau makan banyak-banyak berat badan saya selalu konsisten. Tapi sekarang bila saya makan banyak berat badan saya naik mendadak. Macam mana caranya nak makan banyak-banyak tapi nak kurus macam dulu ye? Huaaaaaa macam mana nak kurus ni ;( 

























Kalau awak tengah lapar tengoklah gambar-gambar tu hihi :P

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ni post pertama hehe ;) Ni post kedua hihi ;)